شناور بادی شورتی کودک طرح بیل مکانیکی

59586

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
330,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فروش شناور بادی شورتی کودک طرح بیل مکانیکی توسط فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس در سراسر ایران به راحتی خرید کنید. این محصول با طراحی جذاب و کیفیت بسیار بالا به خوبی تعادل کودک را در سطح آب حفظ کرده و ایمنی او را تأمین می کند. 

شناور بادی شورتی کودک طرح بیل مکانیکی محصولی زیبا و خاص است که قطعا می توان آن را گزینه ای مناسب برای خرید و استفاده کودکان یک تا دو ساله دانست. همانطور که از تصاویر مشاهده می کنید این محصول شبیه بیل مکانیکی است که ظاهری خاص دارد و این فاکتور به صورت سه بعدی پیاده سازی شده است که باعث شده تا کودک در این محصول تاثیر فوق العاده ای داشته باشد. همچنین باید اشاره کنیم که این محصول به دلیل داشتن رنگ های شاد به بهترین شکل ممکن بر روحیه کودک تاثیر گذاشته و باعث می شود کودکان به بهترین نحو از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند.
خرید شناور بادی شورتی کودک طرح بیل مکانیکی | تهران اینتکس
یکی دیگر از مواردی که در مورد شناور بادی شورتی کودک طرح بیل مکانیکی باید به آن اشاره کنیم کیفیت خوب این محصول است که باعث شده به راحتی محصول آسیب نبیند و سال ها بدون دغدغه از محصولی باکیفیت و ایده آل استفاده کنید. و لذت ببرید همچنین راه اندازی این محصول ساده و آسان است تا بتوانید به راحتی محصول را راه اندازی کنید و با خرید پمپ باد از آن بهره مند شوید. همچنین در صورت آسیب یا سوراخ شدن محصول، می توان این محصول را به ساده ترین شکل ممکن تعمیر کرد. با توجه به این ویژگی ها، اکنون می توانید این محصول را از فروشگاه تهران اینتکس خریداری و سفارش دهید.

 نوع تفریحی
 طول 84 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC
 تعداد دستگیره-
 تحمل وزن 20 کیلوگرم
 پمپ-
سنین مورد استفاده1 تا 2 سال
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
قابلیت راه اندازی آسان
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...